Проект:
Greenvisa це команда з України, яка спеціалізується на підборі і продажу натуральних продуктів!
Тематика екологічності відмінно обіграна в логотипі проекту, а так само відображена в кольоровій схемі сайту.
Сайт є класичним інтернет магазином з використанням Woocommerce.
Основними особливостями є:
- згрупування товарів в Комлекси, які складаються з декількох позицій звичайних товарів
- шаблон для товарних Комплексів у формі Лендінгу
- гуртова купівля товарних Комплексів як 1 одиницю товару
- відмова від модальних вікон на користь динамічних сайдбарів
- навігація по основних категоріях в формі masonry-grid
- повноцінна багатомовність
Спеціально для проекту було написано кілька рішень, які розширюють базовий функціонал
- фільтр по категорія / атрибутам
- поділиться в месенджер (Viber / Telegram)
Проект пред’являв підвищені вимоги до: графічного контенту, оптимальному використанню зображень, мобільної версії.